Running Hound - Dog

13 November 2013

Vad fort det här året har gått!! I lördags var jag och lyssnade på Jerry Williams på Läkerol arena i Gävle. Skit bra!!!
I lördags var det också 1 år sedan det var mormors begravning. Känns som det var nyss... och snart är det december också. Katrin brukade lyssna på en julskiva innan hon somnade och jag minns att jag tänkte efter jul att det är låååångt till jul. Men det här året har gått så otroligt fort. Tror faktiskt inte att något år har gått såhär fort någon gång förr.
 
Annars händer det inte så mycket. Il duce har varit på pensionat 2 gånger (när jag åkte ålandsbåt och när jag var och lyssnad på Jerry Williams). Han hade haft det jobbigt första gången och varit riktigt orolig på förmiddagen då jag lämnade honom men han lugnat ner sig senare och lekt med de andra hundarna. 2:a gången hade det gått mycket bättre och han hade varit lugn. Det var skönt att höra :)
 
Pluggar gör jag också, sista veckan nu så jag lämnar in uppgifter på löpande band :) Engelska prov hade jag i måndags också, har inte fått svar på det än så jag håller tummarna på att det gick bra. I morgon är det ett prov till, sista provet. Jag klarade första provet ganska bra faktiskt så det borde gå bra med dessa två också tycker jag.
 
Tänkte slänga in lite bilder också!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

© på alla bilder och texter.