Running Hound - Dog

17 December 2013

Herregud vad detta år har gått fort!!! Tror inte jag har varit med om att ett år gått så fort tidigare. För ca 1 år sedan var jag och en kompis och såg en film Hobbit del 1 och då tyckte vi att det skulle dröja länge tills vi skulle kunna se del två som had premiär nu i december och på torsdag ska vi se del 2....
 
Händer mycket roliga saker nu, ska börja skolan den 20/1 och läsa till förskollärare på distans mot Härnösand. Ska bli super kul!! Händer en del andra spännande och roliga saker också men det kan jag skriva om lite längre fram...
 
Idag var det ock inte så kul. När jag kom hem efter jobbet kände jag att det luktade lite konstigt. Il duce hade då varit ensam ca 4 timmar och när jag kommer upp på övervåningen visar det sig att il duce har varit dålig i magen. Så det var bara att torka upp... Sedan hade han kräkts inne vid datorn också. Stackarn.. Men han är pigg och lika busig som vanligt så jag oroar mig inte speciellt. Han ska få vara utan mat fram till i morgon så ska jag se om det blir bättre.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

© på alla bilder och texter.